Kokeile Facebook- ja Google-mainontaa

Poikkeuksellisesti harvinaisen härski myyntipuhe.

Kokeile Facebook- ja Google-mainontaa kesäkampanjahintaan NYT.

Tökkiikö Internet-markkinoinnin tehosi? Eikö mainos- tai digitoimistosi tms. yhteistyökumppanisi saa tyydyttäviä tuloksia aikaan? Eikö oma aika riitä mainonnan kiemuroiden selvittelyyn ja mainonnan jatkuvaan optimointiin?

Kokeile yhteistyötä ammattilaisen kanssa. Olemme toteuttaneet satoja Facebook- ja Google-markkinoinnin projekteja asiakkaittemme kanssa jo vuodesta 2007. Osaamme välttää markkinoijan tyypillisimmät sudenkuopat ja puristaa tehot irti mainoseuroistasi.

Emme kuitenkaan halua tyrkyttää työtämme, jos homma ei toimi. Monestakin eri syystä esimerkiksi Facebook ja Google eivät sovi kaikkien tuotteiden ja palveluiden markkinointiin. Tämän takia liiketoimintasi kannalta on olennaista testata nopeasti ja tehokkaasti toimiiko mainonta. Ethän halua niin sanotusti jättää rahaa pöytään?

Jos mainonta on kannattavaa, niin jatkossa investoitua rahamäärää voidaan lisätä aina niin kauan kuin ROI säilyy positiivisena. Testiprojektissa ostamme sinulle dataa, jolla pystyt tekemään päätöksiä jatkosta ilman arvailua. Samalla saat runsaasti muuta tärkeää informaatiota, jota voit hyödyntää muussa markkinoinnissasi sekä usein muun muassa tuotekehityksessä.

Tarjoamme kesäkampanjana 2015:

Facebook-testikampanja

Räätälöity toteutus tavoitteesi mukaan, esimerkiksi:  julkaisujen markkinointi kohdistetusti (maksimaalinen näkyvyys sisällöillesi), myyntiin tähtäävä mainonta, “liidien” keräys tai Facebook-yhteisön kasvattaminen, applikaatiosi lataukset…

– Kesto kolme viikkoa

– Mainosbannereiden ja mainostekstien suunnittelu

– Kohderyhmien suunnittelu

– Facebookin mainosalustan hallinta ja mainosnäkyvyyden osto

– Mainonnan seuranta, analyysi ja optimointi. Testikampanja sisältää kolme optimointikierrosta.

– Kirjallinen loppuraportti kehittämisehdotuksineen

Hinta 900€ (+alv) + mediabudjetti esim. 1000-3000€ + alv. (mediabudjettisuosituksemme vaihtelee tuotteen/markkinan mukaan).

Google Adwords -testikampanja

Kesto kolme viikkoa

– Räätälöity toteutus tavoitteesi mukaan, esimerkiksi: verkkokaupan myynti, “liidien” keräys, juuri oikeita kävijöitä sivuillesi / sisältösi pariin…

– Hakusanastrategian tekeminen

– Hakusanakampanjoiden rakentaminen (Googlen hakusanamainonta)

– Mainonnan seuranta, analyysi ja optimointi. Testikampanja sisältää kaksi optimointikierrosta

– Kirjallinen loppuraportti kehittämisehdotuksineen

Hinta POIKKEUKSELLISEN ALHAINEN 300€ (+ alv.) + mediabudjetti mainontaan esimerkiksi 500-1500€ + alv.  (mediabudjettisuosituksemme vaihtelee tuotteen/markkinan mukaan).

Huomaa, että toimeksiantoja voidaan ottaa vastaan rajallisesti. Toimi siis heti ja soita 050 535 5119 tai meilaa: janne.niini@fiercermedia.fi niin polkaistaan homma käyntiin!

PS. Viime aikoina Facebook-mainonnassa on toiminut etenkin kaksi tapaa:

– Julkaisujen markkinointi kohdistetusti, olemme saaneet useammalle kotimaiselle asiakkaallemme säännöllisesti senttitason (alle 0,1€) klikkihintaa

– Konversiomitattu myyntimainonta, paras ROI (mediabudjettiin suhteutettuna) tänä keväänä noin 2400%(!!!), lue lisää casestamme http://fiercermedia.fi/facebook-mainonta/case-digitaalinen-verkkovalmennus-ahaa-elamyksia-diginorteille/5675

 

 

Case digitaalinen verkkovalmennus – ahaa-elämyksiä diginörteille!

Lisäys alkuun: emme saaneet lupaa käyttää asiakkaamme nimeä ja brändiä referenssinä tässä casessa, joten teksti on kirjoitettu ilman viittauksia tarkkaan brändiin/tuotteeseen.  Oppia ikä kaikki, sanotaan. Ärsyttävä vanha sanonta, mutta taas tuli koettua, että tuo pitää paikkansa! Kerron teille siis opettavaisen tarinan muutaman viikon takaa. Myykää digitaalista valmennustuotettamme, kiitos Saimme niin sanotun pikatilauksen. Asiakas kertoi, että nyt

Lue lisää

Karmea mainos – myykö se?

Törmään säännöllisesti sosiaalisessa mediassa graafisen alan ja/tai mainosalan tuttuihin, jotka kauhistelevat jonkun mainoksen toteutusta. Useimmiten syynä on “kökkö” tai “karsea” ulkoasu. Katso esimerkiksi otsikon printtimainos. Esteettinen makumme vaihtelee. On oletettavaa, että ulkoasu, joka miellyttää vaikka maaseudulla asuvaa varastomiestä ei ole sama kuin helsinkiläisen AD:n (kumpaakaan esimerkkitapausta mitenkään arvottamatta). Toki on myös oletettavaa, että mainosalan ammattilaisella

Lue lisää

Mittaa ja voit kehittyä! Facebookin konversionmittaus muille kuin verkkokauppiaille.

Kerron hieman Facebookin konversionmittauksesta ja nimenomaan keskittyen muihin kuin verkkokauppiaisiin. Olen huomannut, että verkkokauppiaille tämä asia on useimmin tuttu, kun taas brändimarkkinoijat, kivijalkakauppiaat, asiantuntijapalveluiden tarjoajat ym. harvemmin tuntevat tuloksien mittauksen mekanismia verkossa. Konversion mittauksessa on yksinkertaisesti kyse mainonnan haluttujen tavoitteiden mahdollisimman tarkasta mittaamisesta. En mene tässä tekstissä syvällisesti  teknisiin yksityiskohtiin. Ne voit tarkistaa täältä: https://www.facebook.com/help/435189689870514/ Mittaamisen perusteista

Lue lisää

Facebookin haastajat 2015?

Kirjoitin alkuvuodesta Facebookin muutoksista ja uusista ominaisuuksista. Tässä jatkoksi vielä koontia muun sosiaalisen median osalta. Löytyykö Facebookille “voittaja” tulevan vuoden aikana? 1. Instagram tulee ja lujaa Henkilökohtaisesti olen yllättävänkin koukuttunut Instagrammiin alkuvuodesta 2015. Sanotaan näin, että Instagrammin koukuttavuus ja “juju” tulevat hitaammin esiin kuin Facebookissa. Kirjauduin palveluun jo vuonna 2012, mutta nyt vasta olen mielestäni

Lue lisää